• kafedraturizma02@gmail.com
  • +38 (000) 123 456 7890
  • ПН - ПТ 8:00 -18:00. СБ - 10:00-14:00. НД - ЗАКРИТО
  • uken

    ПРО СПЕЦІАЛЬНІСТЬ - 075 «МАРКЕТИНГ»

    Маркетолог – це фахівець, який займається аналітикою споживчого ринку та проектує стратегію просування товарів серед покупців. Він вивчає усі види конкурентної продукції, виділяючи найпопулярніші торговельні марки. Вивчає їх рекламні проекти і думки споживачів. Потім він підсумовує отриману інформацію і розкладає її на складові грамотного піару. Виходячи з отриманих даних, маркетолог планує просування продукції компанії, на яку він працює.

    Маркетолог – це фахівець, в обов’язки якого входить вивчення вподобань покупців і підвищення рівня товарообігу фірми, на яку він працює. Від даного фахівця залежить успіх і рівень продажів продукції, адже він доносить думку споживача до виробника

     

    КОРОТКИЙ ОПИС

    Посада маркетолога – це сукупність покладених на маркетолога трудових завдань, функцій, обов’язків, а також відповідальності за їх виконання. Наприклад, посада маркетинг-директора передбачає відповідальність за всю маркетингову політику підприємства та маркетингову службу, яку він очолює. Керівник відділу реклами відповідає за всі зовнішні ATL-комунікації, за розробку рекламної продукції для BTL-заходів і підтримки дилерських і дистриб’юторських мереж.

    Маркетологи-аналітики збирають інформацію та аналізують її. Саме аналітики займаються вивченням усіх стратегій конкурентів і динаміки продажів їхньої продукції після початку активної реклами.

    Маркетологи-креативщики створюють концепцію, за допомогою якої будуть просувати свій товар на споживчому ринку. Це не просто план однієї реклами, це стратегія ребрендингу, популяризації, позиціонування тощо. Маркетолог створює нове ім’я та нові принципи для торговельної марки. Але важливо чітко розуміти різницю між менеджером з реклами та маркетологом. Останній пропонує повний список рекомендацій. На їх підставі менеджер і створює рекламний продукт.

     

    ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ

    Прямими обов’язками маркетолога є: збір та аналіз даних про смакові переваги покупців (цей процес проводиться за допомогою аналізу продажів у торговельних точках або ж шляхом маркетингових досліджень); збір інформації про продажі, за допомогою яких здійснюється аналіз попиту; організація та проведення маркетингових досліджень; аналіз переваг і недоліків конкурентних марок; просування продукції (розробка концепції та рекомендацій, які зможуть допомогти у підвищенні продажів); складання звітів та презентація рекомендацій щодо просування продукції тощо. Робота маркетолога дуже багатогранна і цікава. Адже крім складної і кропіткої аналітичної частини, ви отримуєте масу адреналіну і можливостей проявити свої творчі здібності.

     

    КОМУ ПІДХОДИТЬ?

    Маркетолог – це в першу чергу всебічно розвинена людина. Він повинен уміти практично все. Хорошому маркетологу притаманні: аналітичний склад розуму і любов до роботи з цифрами, уважність, комунікабельність, стресостійкість, творчий потенціал і вміння генерувати ідеї. Якщо ви відповідальний творча людина, яка стійка до стресів, та й з цифрами ви на «ти», то маркетолог – це не професія, а покликання для вас.

     

    ЗАТРЕБУВАНІСТЬ

    На даний час фахівці у сфері маркетингу високо затребувані. Причому це стосується практично усіх сфер. Кожна компанія потребує штатного маркетолога. Це популярна і високооплачувана професія. Крім затребуваності в компаніях, які займаються виробництвом товарів чи надають послуги, маркетологи завжди необхідні в профільних консалтингових компаніях, рекламних агентствах тощо.

     

    ЧИ ЛЕГКО ВЛАШТУВАТИСЯ НАРОБОТУ І ЯК БУДУЄТЬСЯ КАР’ЄРА?

    Для того щоб влаштуватися маркетологом, потрібно пройти 1 або 2 співбесіди. Так як одним з основних критеріїв є стресостійкість, то слід бути готовим до групових співбесід. Це коли крім вас на роботу намагаються влаштуватися ще 5-10 претендентів. При цьому співбесіду проводять з усіма одночасно. Таким чином, відбираються цілеспрямованих і готових до боротьби здобувачів – справжніх акул маркетингу.

    Після завершення групової співбесіди, найсильніших претендентів тестують і проводять індивідуальні фінальні співбесіди. Саме на них буде присутнє ваше безпосереднє керівництво, яке відбирає кращих з кращих. Влаштуватися на роботу досить складно, але немає нічого неможливого. На співбесіді важливо проявити себе, продемонструвати всі переваги, і робота ваша.

    Найнижчою ланкою в ланцюзі маркетологів є ваша стартова позиція. Це асистент маркетолога або стажист. На цю посаду зазвичай приймають випускників вузів без досвіду роботи. Ви займаєтеся виконанням дрібних доручень і всієї рутинної роботи. Таким чином, відбувається практичне навчання.

    Наступною сходинкою є посаду маркетолога або спеціаліста. Ваша зарплата зростає, і ви отримуєте свого асистента. На даному етапі ви повинні максимально проявляти себе творчо, постійно генеруючи ідеї. Таким чином, ви створюєте фундамент для подальшого підйому кар’єрними сходами.

    Начальник відділу маркетингу – це перша висока стадія розвитку кар’єри маркетолога. Ви керуєте штатом фахівців і здійснюєте контроль їх роботи, роблячи зауваження і коригуючи у разі необхідності.

    Начальник відділу маркетингу – не межа. Багато компаній відбирають фінансових директорів і менеджерів вищої ланки саме з маркетологів. Адже управлінець високого рівня повинен володіти аналітичним складом розуму і комунікабельністю.

    Якщо ви прагнете до кар’єрного росту, то вам точно слід вибрати професію маркетолога. Проблем з працевлаштуванням у Вас не буде. Головне, отримати якісну освіту і мати величезне бажання працювати у цій галузі. Тоді у вас обов’язково усе вийде!

     

    ПЕРСПЕКТИВИ

    Маркетолог – це одна з найперспективніших професій. Ви отримуєте масу можливостей, які тільки й чекають того моменту, коли ви зважитеся їх використати. Адже крім простих вузькоспеціалізованих посад, перед вами відкриваються двері до вищої управлінської ланки. Маркетологам завжди є, до чого прагнути і куди рости. Це важливо і дозволяє самовдосконалюватися постійно, навіть перебуваючи на самій вершині успіху.

    Одним з основних переваг даної професії є її молодість і широкий спектр обов’язків. Адже маючи таку величезну кількість знань, умінь і навичок, навіть у разі невдалої кар’єрі маркетолога, ви з легкістю зможете знайти себе в цілому ряді більш вузько направлених спеціальностей.

    ПРО СПЕЦІАЛЬНІСТЬ - 242 «ТУРИЗМ»

    У реаліях сьогодення фахівці в сфері туризму досить високо затребувані на ринку праці. Це пов’язано, перш за все, з тим, що у людей з’явилося більше можливостей подорожувати. І якщо раніше з виїздом за кордон виникало безліч труднощів, то зараз у цьому немає жодної проблеми. Головне – бажання поїхати в інше місто або країну і наявність хоча б мінімальних фінансових можливостей.

    Організувати самостійну поїздку досить складно, особливо якщо це стосується подорожей в інші країни світу. Адже далеко не кожен бажаючий подорожувати на високому рівні володіє іноземними мовами. Фахівці в сфері туризму беруть на себе усі турботи у вирішенні питань організації подорожей.

     

    КОРОТКИЙ ОПИС

    Спеціаліст у сфері туризму займається вирішенням усіх питань, пов’язаних з організацією відпочинку. В цьому напрямку можна працювати в декількох сферах: соціально-культурний сервіс та туризм, туризм. Робота в сфері туризму досить цікава. Вона приносить не тільки матеріальне, але і моральне задоволення, нові знання. Для такої роботи необхідні знання іноземної мови, комунікабельність, гарна пам’ять, адже споживачеві туристичних послуг необхідно надати інформацію про країни і курорти, готелі та екскурсії. Спеціаліст у сфері туризму повинен любити свою професію. Тоді він стане професіоналом своєї справи.

     

    ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ

    Професійна діяльність фахівця з туризму залежить від того, яку спеціалізацію він обере. Спеціаліст у сфері туризму займається вирішенням питань, пов’язаних з організацією відпочинку. В його обов’язки входить підбір оптимального туру для клієнтів, організація поїздки до місця відпочинку, бронювання номера у готелі і т.д. Ще одне питання, яке вирішують фахівці у сфері туризму – приїзд у місце відпочинку. У цьому випадку клієнт отримує квитки на літак або поїзд. Одним словом, фахівець у сфері туризму займається організацією відпочинку. Це його прямі обов’язки. Якщо говорити про діяльність фахівців у сфері менеджменту і маркетингу, то вони займаються рекламою туристичного бізнесу, розробляють способи підвищення обсягів продажу послуг та впроваджують їх. У цьому випадку головний обов’язок – розробка грамотної рекламної кампанії. 

     

    КОМУ ПІДХОДИТЬ?

    В першу чергу робота у сфері туризму підходить тим людям, які люблять подорожувати і відпочивати з комфортом. Вони повинні бути комунікабельними, допитливими, мати тягу до пізнання нового. Спеціалісту необхідно володіти великою кількістю інформації, вміти доступно донести її до споживача туристичних послуг. Крім того, важливі й здібності до вивчення іноземних мов.

     

    ЗАТРЕБУВАНІСТЬ

    На даний час фахівці у сфері туризму досить високо затребувані. Причому це стосується практично усіх сфер. Це обумовлено тим, що ресторанний, готельний і туристичний бізнес розвивається стрімкими темпами. Людям подобається відпочивати, а тому ресторани, готелі і туристичні компанії повинні запропонувати їм найкращий сервіс.

     

    ЧИ ЛЕГКО ВЛАШТУВАТИСЯ НАРОБОТУ І ЯК БУДУЄТЬСЯ КАР’ЄРА?

    Влаштуватися на роботу у сфері туризму буде нескладно. В Україні та за її межами працює величезна кількість ресторанів, готелів, туристичних компаній. Тому у будь-якому випадку, проявивши наполегливість, ви знайдете роботу. У туристичному бізнесі є перспективи кар’єрного зростання.

     

    ПЕРСПЕКТИВИ

    Якщо вам до душі туристичний бізнес і ви вирішили отримати освіту, пов’язану з цією областю знань, ви можете не хвилюватися, що залишитеся без роботи. Туристична індустрія розвивається стрімкими темпами. З’являється багато нових туристичних компаній. Проблем з працевлаштуванням у Вас не буде. Головне, отримати якісну освіту і мати величезне бажання працювати у цій галузі. Тоді у вас обов’язково усе вийде!

    м. Кременчук, бул. Пушкіна, 3

    ауд. 5401, 5501.

    Фахівець: Боряк Ольга Євгеніївна
    контактний телефон - +380961789677


    kafedraturizma02@gmail.com